Terug naar het helpcentrum

Wat is Club Pathé?

Laatst bijgewerkt op 11 juli 2025

Met een Club Pathé account kun je makkelijk tickets kopen en annuleren. Ook kun je films toevoegen aan je favorieten en meedoen aan ons spaarprogramma. Met een Club Pathé account kan je je ook inschrijven voor een abonnement. Een account maak je eenvoudig aan via onze website.

Bekijk de voorwaarden voor Club Pathé. 

Spaarprogramma
Met jouw Club Pathé account spaar je voor korting en leuke extra’s. Voor elke euro (€ 1,-) die je aan tickets, eten en drinken uitgeeft bij Pathé krijg je tien punten. Je kunt je gespaarde punten inwisselen voor verschillende kortingen of gratis producten in de webshop. Ook zijn er vaak leuke acties waaraan je kunt meedoen.


Punten sparen
Koop je tickets in de bioscoop bij de ticket automaat of aan de kassa? Scan dan vóór de betaling jouw abonnement of de digitale Club Pathé pas. De punten worden automatisch toegevoegd aan jouw account. Koop je tickets via de website of de Pathé App met jouw Club Pathé account? Dan worden de punten na het einde van de film bijgeschreven. Dit kan maximaal 24 uur duren.

Je kunt ook punten sparen als je eten of drinken koopt. Het enige wat je hoeft te doen is jouw digitale pas te laten scannen vóór het betalen. Je krijgt geen punten over statiegeld.

Heb je de punten na 24 uur nog niet ontvangen? Klik dan hier om contact op te nemen. Stuur bij je bericht het betaalbewijs van wat je gekocht hebt, zoals een mail of een kassabon.

De punten blijven één jaar geldig, daarna verdwijnen ze. Bij het bestellen van producten in de webshop worden automatisch de oudste punten gebruikt.


Punten inwisselen
Je kunt je punten inwisselen in de webshop voor verschillende kortingen of gratis producten. In de webshop zie je hoeveel punten je nodig hebt voor een product. Ook zie je of je misschien iets extra moet betalen in de bioscoop. Voeg je producten toe aan de mandje en betaal met jouw punten. Je krijgt een digitale bon die je kunt inwisselen in de bioscoop. Bekijk direct de shop!


Inloggen
Om gebruik te maken van jouw Club Pathé account is het nodig om in te loggen. Dit doe je met jouw mailadres en het door jou gekozen wachtwoord. Het is ook mogelijk om in te loggen met jouw Facebook, Google of Apple account. Ervaar je problemen met inloggen, vraag dan eerst een nieuw wachtwoord aan. Kun je daarna nog steeds niet inloggen of ervaar je andere problemen? Klik dan hier om contact op te nemen.


Uitloggen
Als je wilt uitloggen dan ga je op de website naar jouw profiel. Klik op 'Uitloggen' onder jouw naam. In de Pathé App kun je uitloggen door rechtsonder op 'Account' te klikken. Daarna vind je rechtsboven het symbool voor 'instellingen'. Scrol naar beneden en klik op 'Uitloggen'. In de Club Pathé app kun je uitloggen in het menu 'Meer'. In dit menu vind je onderaan de knop 'Uitloggen'.


Gegevens wijzigen
Log in op jouw account. Onder het kopje 'Profiel' kan je jouw gegevens wijzigen. Let op: het is niet mogelijk om de naam en geboortedatum aan te passen. Staat jouw naam of geboortedatum verkeerd op jouw abonnement? Klik dan hier om contact op te nemen.


Recht op inzage / vergetelheid
Pathé verzamelt op verschillende zichtbare en onzichtbare manieren informatie over haar bezoekers. Dit wordt gedaan om producten en diensten uit te voeren en te verbeteren. Ook wordt deze informatie gebruikt om bezoekers informatie te geven. Jij hebt recht om te bekijken welke informatie Pathé van jou heeft. Hiervoor kun je een aanvraag doen door te mailen via ons formulier.


Account verwijderen
Een Club Pathé account kun je verwijderen in jouw account onder het kopje 'profiel'. Na het verwijderen van je account verdwijnen al jouw gespaarde punten en stempels voor acties. Het is niet mogelijk om een account te verwijderen als je nog een actief Pathé abonnement hebt.


Club Pathé & subscriptions

Heb je het antwoord op je vraag gevonden?

Vergelijkbare artikelen