Terug naar het helpcentrum

Hoe neem ik contact op met de Pathé (Thuis) klantenservice?

Laatst bijgewerkt op 28 maart 2025

❗ Door het vernieuwen van onze website en app werken sommige dingen anders dan je van ons gewend bent. Wij werken hard om dit op te lossen en te verbeteren. Het is op dit moment extra druk, waardoor wij minder goed bereikbaar zijn. Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak.

 

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Neem dan contact op via een van de volgende opties.

 

Bellen
 

De Pathé Klantenservice is niet bereikbaar voor reserveringen. Bestel je tickets via de website. Als je stoelen van tevoren wilt vastleggen dan kan dat via onze reserveerlijn. Als je een rolstoelplaats wilt reserveren kan je wel bellen naar de klantenservice.

 

WhatsApp
Voeg 088-5152000 toe aan je contacten of klik hier om een gesprek te starten.
 

 

E-mail
Je kunt jouw vraag per e-mail stellen via ons formulier. We doen ons best om binnen 5 werkdagen reactie te geven.

 

Socials
Het is mogelijk om vragen te stellen via Facebook, Instagram en X (voorheen Twitter). We doen ons best om binnen 15 minuten te reageren.


Contact information

Heb je het antwoord op je vraag gevonden?

Vergelijkbare artikelen