VERHINDERD?

Heb jij tickets gekocht maar lukt het je toch niet om naar de film te gaan? Jammer! Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je verhinderd bent of dat je tickets voor het verkeerde moment hebt gekocht. Daarom is het mogelijk om je tickets eenvoudig zelf te retourneren. 

VEELGESTELDE VRAGEN

 

Kan ik mijn tickets annuleren?

Ja, tot 30 minuten voor de start van de film kan je de tickets annuleren. Dit doe je door op de link in je ticketbevestiging te klikken.
 

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn tickets annuleer?

Ja, binnen 3 werkdagen staat het geld terug op de rekening waarmee betaald was. Heb je een Pathé giftcard of Nationale Bioscoopbon gebruikt dan komt het geld binnen enkele uren terug op de bon. Heb je deze niet meer in je bezit? Neem dan contact op met de Pathé klantenservice.
 

Krijg ik mijn vouchers terug als ik mijn tickets annuleer?

Ja, binnen 3 werkdagen ontvang je vervangende vouchers op het mailadres waarmee de tickets waren besteld.
 

Kan ik mijn dag/tijd/stoelen wijzigen?

Nee, het wijzigen van je tickets is niet mogelijk. Annuleer je bestelling en plaats een nieuwe bestelling voor de juiste dag/tijd/stoelen.
 

Kan ik een deel van mijn tickets annuleren?

Nee, een deel van je tickets annuleren is niet mogelijk. Annuleer je bestelling en plaats een nieuwe bestelling voor de juiste hoeveelheid mensen.
 

Kan ik tickets die ik in de bioscoop gekocht heb annuleren?

Ja, hiervoor moet je terug naar de bioscoop en krijg je per geannuleerd ticket een vervangende voucher.

Veelgestelde vragen

Meer vragen? Zie onze FAQ-pagina.

Wat is Club Pathé?
Hoe koop ik tickets?
Hoe verzilver ik een voucher?