Terug naar het helpcentrum

Kan ik mijn tickets annuleren of wijzigen?

Laatst bijgewerkt op 08 juli 2025

Tickets annuleren
Je kan je tickets annuleren als je niet meer naar de film kan gaan. Annuleer je tickets tot 30 minuten voor de start van de film. Dit kan makkelijk via de Pathé app in je Club Pathé account. Je kunt ook via de link in de mail je tickets annuleren.

 

❗ Let op: tickets gekocht vóór 17 maart 2025 kunnen alleen worden geannuleerd via je Club Pathé account. Lukt het niet om je tickets te annuleren? Klik hier om contact op te nemen.

 

Terugbetaling
Terugbetaling gebeurt binnen maximaal drie werkdagen via de gekozen betaling. 

Als je hebt betaald met Pathé Giftcard of Nationale Bioscoopbon wordt het tegoed van deze bonnen opnieuw opgehoogd. Dit gebeurt binnen een paar uur. 

Pathé Filmvouchers en Midweek vouchers worden na het annuleren van de tickets opnieuw geactiveerd. Dit duurt een paar minuten. Ben je jouw voucher kwijt? Klik hier om contact op te nemen.

 

Tickets gekocht aan de kassa
Tickets die in de bioscoop zijn gekocht, kunnen tot de start van de film worden geannuleerd. Dit kan alleen aan de kassa van de bioscoop. Aan de kassa krijg je een vervangende vergoeding.

 

Handig om te weten

Een deel van de bestelling annuleren, de datum of tijd aanpassen of de stoelen aanpassen is niet mogelijk. Annuleer de bestelling en bestel nieuwe tickets. Tickets annuleren is niet meer mogelijk nadat deze zijn gescand bij de ticket controle.

 

Problemen met annuleren?

Mail het reservering nummer (begint met 'W…') in de bevestiging naar annuleren@pathe.nl. Wij annuleren jouw tickets zo snel mogelijk. Heb je andere vragen, neem dan contact op met de Pathé Klantenservice.


Tickets

Heb je het antwoord op je vraag gevonden?

Vergelijkbare artikelen